Nemocnice - 5.den

25.05.2009 12:02

Dneska jsem se dozvěděla od pana doktora, že se operace nezdařila :-( to byl ale ŠOK !!!!

Bohužel se zjistilo, že nádor vystřelil metastázy na hlavu slinivky. Operatéři byli nuceni provést jen přemostění žaludku, abych mohla alespoň jíst. Taky se ukázalo, že nádor obkroužil tepnu vedoucí do jater a s tím by se taky nedalo nic dělat. Odborně mi byla provedena PALIATIVNÍ PŘEDNÍ ANTEKOLICKÁ GASTROJEJUNOANASTOMOSA.

Dalším krokem bude tedy chemoterapie na zapouzdření nádoru a pak opět operace žaludku a jeho odstranění.

Pan doktor Pročke je úžasnej, už mi všechno zařídil, budu chodit na onkologii v Příbrami k jeho známý paní doktorce Jakešový. Což je úplně super, neboť to mám 5 minut od baráku :-)

Mám si pořídit knihu od Elisabeth-Kubler-Ross a být hlavně pozitivní. Že není důvod, aby to nedopadlo dobře. Tak uvidíme... Čeká mě běh na dlouhou trať.

Taky jsem se dostala na nadstandard. Včera to byla noc hrůzy - obě dvě ženský chrápaly a já se vůbec nevyspala. A jak mě tak nečekaně převezli mezi tyhle nány, hnedle jsem dostala vzteky horečku. To vážně nešlo psychicky zvládnout, co to bylo za kr....

Jo a začala jsem prdět :-) 

—————

Zpět