Nemocnice - 6.den

26.05.2009 18:20

Hned při ranní kontrole mi udělal pan doktor radost. Povídá: "Vidím, že Vám bylo sděleno co a jak a Vy se usmíváte a jste pozitivní. To mě upřímně těší." Já jsem odpověděla, že je to přece normální, on, že bych se divila, že není. Že to většina lidí vezmě blbě a uzavře se a přestane spolupracovat. Tak mě to táááák potěšilooooo....ALE OPRAVDU HODNĚ :-)

Od rána od 5:00 už nejsem napojená na epidurál, pokud vše půjde dobře, odpoledne by mi mohli vyndat čůrací cévku a odpojit mě úplně. A bavili jsme se i o polévce - že bych se konečně i nečeho najedla???

Dneska asi dorazí vícero lidiček na návštěvku. Těším se.

Jo a prdím, prdím a dokonce i smrdím. Ale stolice nikde :-)

Okolo poledne mi vytáhli čůrací cévku a já si konečně došla na velkou (spíše průjmovou) a po snězení vývaru jsem byla NEJSPOKOJENĚJŠÍ TVOR POD SLUNCEM.

Je večer, cca 19:30, naši odešli a me začal průjem. Ale jakýýýýý (do 23:00 hodiny jsem měla co dělat :-)

—————

Zpět