Nemocnice - 7.den

27.05.2009 18:27

Hned ráno mě čekala super zpráva, a to, že mě v PÁ pustí domů. Což je úplně úžasný. Prostě se výborně hojím :-)

Dneska už mi vytáhli ze zad i epidurál, takže jsem si konečně mohla vzít svoje pyžámko a podprsenku a namalovat si oči :-)

Ke snídani jsem dostala Nutridrink, k obědu bude polévka a k večeři možná dostanu kaši. Tak uvidíme.

A pořád mám průjem.

Páni, tak ten oběd, to bylo něco....Přinesli tak hnusnou polívku, že jsem snědla tři lžíce a už jsem stála nad mísou a málem zvracela. Představa bolesti při zvracení mě donutila to rozchodit a hlavně nezvracet....Musela jsem si sednout do křesla a hluboce dýchat a odpočívat.

Ve 13:00 začali chodit návštěvky až do 19:00, o zábavu tak bylo postaráno.

Jó a dostala jsem kaši a snědla jsem přesnídávku a nic mi nebylo :-)))

Od rána, kdy jsem naposledy byla na velké, se už průjem neobjevil.

—————

Zpět