Nitrožilní port

11.06.2009 20:28

Tak jsem zpět z nemocnice a mám v sobě zabudovaný nitrožilný port. Dokonce jsem vyžebrala i RTG snímek, který naleznete ve fotogalerii. Samotná implementace se prováděla v lokálním umrtvení s vpraveným opiem do žíly :-) Takže to bylo takové veselé. Jenomže já jsem vše viděla v odraze, takže mi neunikla 30cm tlustá jehla, "svářecí pájka" na žíly, apod. Zákrok trval 55 minut a od té doby se nemohu skoro hejbat. Mám zdřevěnělou půlku obličeje a krk, bolest na prsou a hlavně v klíční kosti :-(

Z nemocnice mě propustili okolo půl 11 a v půl 12 už jsem byla na vyšetření PET scanu. Tam jsem stvrdla až do šesti do večera. Samotné vyšetření trvá necelé dvě hodiny, ale ta příprava :-) Nejvíc mě pobavilo, že kdybych prý letěla někam do zahraničí, musím mít s sebou potvrzení o podání kontrastní látky, neboť bych prý mohla na letišti hvízdat :-) jak jsem ozářená.

Příští týden ve čtvrtek 18.června jdu na vytažení stehů a v pondělí 22.června jdu ráno v 9:00 na onkologii.

Takže od zítřka budu hlavně odpočívat!!! A móóóóócinky se na to těším.

—————

Zpět