Noc hrůzy

28.02.2010 10:26

Ha, pořád se cítím výborně, nic mi není, nic mě nebolí (kromě břišních svalů, které jsem začala poctivě cvičit :-) a najednou přišla dnešní noc.

Bylo 02:30 ráno, já se probudila a už to poznám podle tlaku v žaludku, že něco není v pořádku. Netrvalo dlouho a vylítla jsem z postele na záchod a vyzvracela žaludeční štávy a plno slin. Fakt paráda :-( A aby toho nebylo málo, pak jsem nemohla usnout, neboť mi ve střevech běhal vzduch, a kdo jste tohle zažil, víte, jaká je to bolest, než ten vzduch projde a vy se v klidu vyprdíte. To trvalo další hodinu. Pak jsem zmožená a vyčerpaná usla.......

Tak Vám nevím, co to má být. Pan doktor v Motole mě sice upozorňoval na to, že se může po přemostění žaludku stát, že mi žluč občas neodejde správnou cestou, tím pádem budu zvracet, ale do téhle doby to nikdy nebylo. Ono to vlastně není poprvé (s dnešním dnem je to podruhé), co jsem vyzvracela takovou tu hnusnou žluto-zelenou hořkou tekutinu. Jenže jsem u toho neměla takové křeče ve střevech jako dneska, takže jsem hned usla a byla pohoda. A taky toho nebylo takové množství - poprvé to byly jen dvě polévkové lžíce, dneska jsem to tipovala na hrnek :-)

No a pak se ráno probudím a je mi samozřejmě výborně - nic mě nebolí, vzduch ve střevech nemám, jsem vyprděná :-) pohoda, klídek. To Vám tedy řeknu, že to moje nové, o 10kg lehčí tělo, je pro mě občas záhadou.

—————

Zpět