Objednávka na gyndě

01.02.2010 09:32

Dneska jsem se pokusila zjistit co a jak ohledně té žaležitosti s gyndou a nejlepší bude, když se tam zastavím osobně na "konzultaci". Ty probíhají každou středu od 08:00 hod ráno.

Tuhle středu mi ale sundávají sádru, takže jsem objednaná až na středu 10.2.2010. Na základě původního vyšetření a doporučení od gynekologa mi sdělí termín plánované operace. Netuším, jestli se doktoři dokážou rozhodnout hned na místě, zda-li bude lepší ta ovarectomie nebo termoablace. Nezapomenu infomovat :-)

Ve středu se tedy ozvu, jak dopadlo odstranění sádry.

Jo a naposledy jsem psala, že mi narostly vlásky :-) tak jsme pro Vás s manželem udělali fotku "sedícího Caesárka na paničce", kde jsou vlásky pěkně vidět.  K nahlédnutí zde a nebo klasicky ve Fotogalerii - fotky z nemoci.

A poslední informace - v lednu navštívilo tyto stránky 7 251 lidí. To je nádhera. Děkuji Vám :-)

—————

Zpět