Onkologie - návštěva č.1

01.06.2009 18:39

Je pondělí a já jsem od pátku doma. Mohu normálně jíst, už jsem byla i na stolici, prostě paráda.

Dneska ve 14:00 hodin jsem byla za paní doktorkou Jakešovou na Onkologii, se ukázat a domluvit se co a jak. Musím říct, že doktoři mají opravdu svůj styl mluvy, takovou drsnou, bez humoru, chladnou :-)

Takže mi paní doktroka řekla, že ať nepočítám s tím, že budu moct mít ještě někdy dítě a že mi rozhodně vypadají vlasy po chemce. Nicméně po hodině, co jsme spolu strávily, už mluvila jinak a když jsme se loučily, říkala, že toho hajzla zničíme :-)

Každopádně mě čeká ještě PETscan vyšetření, zavedení portu na příjem cytostatik a odběry krve. Vypadám prý velice dobře, jsem i rarita, neboť paní doktorka ještě neměla tu čest léčit onkologicky někoho tak mladého s diagnózou C169 ZN (zhoubný nádor žaludku). No a tak mi prý nandají tu největší dávku, neboť mám agresivní typ nádoru, takže k němu takhle taky přistoupíme - nejtěžší dávka a hajzle pryč z těla :-)

Dneska jsem se také domluvila s jednou úžasnou dámou Veronikou, která je masérkou a zároveň "alternativní léčitelkou" na spolupráci. Má za sebou podobná školení jako já a tak jsem ji požádala o provedení CESTOU.

Že nevíte, co to je??? Zkuste si najít knihu od Brandon Bays, nebo jukněte na její stránky (www.thejourney.com)

Tohle je totiž ten směr k uzdravení, který jsem si zvolila. Odblokování na buněčné úrovni :-) V pátek se na to společně vrhneme.

—————

Zpět