Onkologie - návštěva č.2

22.06.2009 12:26

Tak jsem byla dneska u paní doktorky a vzala mamku s sebou. Výsledky ukázaly, že mám metastáze v celé břišní dutině, takže operace žaludku nebude ani možná.....Jediné, co mě čeká je chemoterapie, aby nádor nemetastázoval.

Hold, život je někdy vážně těžký.....

Chemoterapii začínám ve středu 24.6.2009 ráno a strávím v nemocnici 7 hodin, pak budu doma a přes port mi potečou cytostatika do krevního oběhu. Dohromady 5 dní a 5 nocí, takže 6.den se končí, tj. 29.6.2009.

Pak následují 2 týdny volna a pak celé znovu.

Paní doktorka Jakešová mi nasadila "nejtvrdší" dávku a už mi předepsala kupu prášků na nevolnost a zvracení. První si mám začít brát zítra, tj. 23.6.2009

Ještě, že mám doma to psí miminko, které mě zabavuje a odhání černé myšlenky.

A víte, co by mě potěšilo??? Zanechání vzkazíku na stránkách :-) Ať vidím, že je taky někdo čte :-)

Děkuji :-)

—————

Zpět