OnkoMaják

11.12.2009 14:18

Dneska mi začal den táááák krásně - přišel mi přes skype vzkazík od úžasné ženy Pavly Šlosserové, která spoluzaložila občanské sdružení ONKOMAJÁK (více zde) a se kterou se příští týden potkám osobně a popřemýšlíme, jestli bychom něco nevymyslely v rámci spolupráce :-)

Musím říct, že Pavla mě naprosto uchvátila :-) miluji lidi, kteří jsou mi podobní :-) Jsou empatičtí, intuitivní a chtějí pomáhat druhým. Více se o Pavle dozvíte zde.

Začínají se mi ozývat hodně zajímaví lidičky - např. spolubojovnice Klárka Zelenková z Písku (33 let, zhoubný nádor tlustého střeva) nebo maminka Filípka ze Slovenska, který se ve svých 13 letech z rakoviny vyléčil bez chemky a který za dva měsíce přibral zpátky 10kg.

To je jako já, ja už mám skoro 80kg :-) jestli by to nechtělo malinko ubrat :-) každý měsíc kilo nahoře :-)

No a tak si říkám, jestli tady nevytvořím ještě jednu rubriku - Vaše příběhy. Uvidíme :-)

 

—————

Zpět