Palác Flora

21.04.2010 19:27

Dneska bylo na 16:00 hodinu pozváno do paláce Flora pár známých tváří, které ale podlehly chřipce, takže nedorazily. Ani skupina Chinaski nedorazila, protože uvízla v Kanadě díky smogové situaci.

Ale seznámila jsem Pavlu a jejího muže Bena s mamkou, mamka si prošla maketu střeva, ke konci dorazila i VIP osobnost Štěpánka Duchková. Pavla mě seznámila s úžasnou redaktorkou z Vltava-Labe-Press, a asi to vypadá, že o mně vyjde další článek v jednom periodiku :-)

Samozřejmě Vás budu informovat :-) až proběhne rozhovor a focení :-)

Jo a vypadá to, že budu muset zajít na punkci. Dneska už jsem začala cítít bránici a ono zlověstné píchání pod žebry. Pokusím se to vydržet ještě zítra, ale na víkend si nechám odlehčit. Protože ta bolest je pěkně hnusná :-(

Naštěstí moje onkoložka tuto situaci předvídala a protože zítra a v pátek je onkologie zavřená, domluvila mi možnost punkce na příbramské interně v nemocnici pod vedením pana primáře. No řekněte sami, aniž bych se sama ozvala (samozřejmě jsem si myslela, že to vydržím a do CT si břicho píchat nenechám), paní doktorka všechno zařídila. Ona je prostě úchvatná. To se Vám potom dobře nemocní, když se o Vás stará tak skvělé lékařstvo :-) Děkuji a zdravím naši onkologii :-) (moje pravidelné čtenáře :-)

 

—————

Zpět