Paříž a návrat domů

06.09.2009 17:25

Tak jsem se v neděli vrátila z pracovního výletu do Paříže a nestačila jsem se divit, co ten náš pes stačil v bytě vyrobit za tři hodiny samoty.

Abyste se i Vy pobavili, vzala jsem foťák a tu spoušť vyfotila. Podívejte se do Fotogalerie Caesara.

Víkend proběhl v pořádku, na letišti jsem nepípala (port tedy nic železnýho v sobě nemá) a jediné, co stojí za zmínku je přilepená žvejkačka nahoře na botě. Tu jsem objevila v pátek, když jsme si sedli do pařízského metra. Vůbec jsem netušila, jak se mi tam dostala. Přišla jsem na to až v neděli, při cestě na letiště. To jsem si takhle položila tašku na kolena a najednou vidím na spodu tašky přilepenou tu samou žvejkačku :-) a záhada byla vyřešena, že???

Zítra jdu na vyšetření CT a ve středu mě čekají výsledky. Doufám, že jste stejně nervózní jako já :-)

—————

Zpět