Patová situace

17.02.2010 17:11

Jak všichni víte, dneska jsem měla pohovor v příbramském Tescu :-) na pozici Vedoucího pracovníka, kam jsem nabízela svoje zkušenosti a znalosti formou spolupráce na ŽL.

A víte jak to dopadlo??? Náborářka povídá - Vy se mi líbíte, ja Vás tady chci!!! ALE už jsem si zjišťovala dopředu (prý proto, že se jí moje CV líbilo :-), jestli bychom Vás mohli platit na fakturu, a bohužel nemohli - spolupráce s námi je možná pouze na HPP.

Dala mi týden na rozmyšlenou. Jo a že by mi vyjednala výjimku ohledně ponechání si živnosti.

V Tescu je vedoucím pracovníkem každý, kdo má na starosti nějaký úsek, těch je cca 10. Mně se nejvíce zalíbila možnost manažera na noční směně s 8-14 přímými podřízenými. Pracovní doba od 20:00-08:00 hod, krátký a dlouhý týden.

A teď babo raď! Tolik otázek se mi honí hlavou...spojených s nemocí - co bude/nebude...Mám na to reagovat, když jsem teď zažádala o ID?...Co když nastoupím (a dostanu určitě mnohem menší plat, než jsem měla v Praze) a pak třeba zase onemocním???...Z čeho budeme žít???...Přece jen mám poplatky 16 000,- Kč bez jídla...Co když mi vypočítají ID menší, než by byl tady čistý příjem?...Co pak?...Co když nastoupím a moje tělo to totálně nezvládne???...Mám se nechat zaměstnat po 4 letech, kdy jsem sama svojí paní?...Měla bych práci 5 min od baráku...Projekty v oblasti personálních auditů by u toho šly taky dělat...Ale co to moje zdraví?

Co si o tom myslíte Vy??? Zkuste mi prosím napsat Váš názor na email pavla.valickova@gmail.com

Víc hlav, víc ví :-) A děkuji předem za vkazy. Pomůžou mi utřídit si myšlenky.

—————

Zpět