Plesání, dotáčka, odběry

27.02.2010 10:01

Tak máme za sebou plesání a myslím, že to byl úžasnej večer. Tchán byl na sebe tak pyšnej, že má svůj maturitní ples a my byli hrdí na něj. Taťka je nejlepší ve třídě :-) (prostě šprt) a dokonce nás seznámil i s jeho učitelem češtiny, který jim prý dává "pěknej čoud" :-)

Když si vzpomenu na svůj maturák před skoro 15 lety.......to to tak letí :-)

Mám dobrou zprávu :-) vypadá to, že pořad Troufalky, vysílaný na vlnách Českého rozhlasu Praha se objeví v éteru už v květnu :-) Není to ještě 100%, ale naděje tu je :-) a ta umírá vždy poslední :-) Asi se to paní dramaturgyni hodně líbilo :-)

Každopádně já jsem se nelíbila sama sobě :-) slyšet se mluvit přes mikrofon je opravdu zážitek :-) Když jsme dělaly s Lenkou Jaklovou tu dotáčku, říkala jsem si - to není zase až tak těžký, v natáčecí místnosti jsem se cítila jako King (Kong :-) ale pak jsem přešla do technické místnosti, kde jsem se slyšela "naživo" a dostala jsem málem šok.....tak snad to nějak dobře sestříhají :-)

A poslední zážitek je spojený s odběrem krve - šla jsem v pátek na odběr, byly zaškrtané i nádorové markery (CA 72-4) a říkala jsem si, jak to všechno krásně stíhám. Na krvi jsou do 11:30, ja přišla v 11:05 a myslíte si, že tam někdo ještě byl??? Hahaha, takže se žádný odběr nekonal a musím jít až v pondělí.......a obávám se, že do úterka, kdy mám dostat první dávku své nové chemky, ty výsledky ještě nebudou zpracovány....ach jo....tak snad to neovlivní napojení. 

 

—————

Zpět