Pobyt v nemocnici + curretage

04.02.2010 09:46

Další překvapení :-) ze včerejška na dnešek jsem byla v nemocnici :-) Byla jsem přijata včera pro velmi silné krvácení a jak už to u mé diagnózy bývá - vše šlo velice rychle.

Krvácení mi začalo už v uterý během dne. Ke konci to už byla katastrofa (já říkám, že jsem měla puštěnej kohoutek :-) Rozhodující byla noc - tu jsem kupodivu přečkala bez obtíží. Bylo mi jasné, že budu potřebovat zase ty hormony, které jsem dobrala o víkendu, abych to vydržela do toho 10. února. Napadlo mě, že zavolám doktorce onkoložce, zda-li by mi je nemohla předepsat ona, abych si pro recept nemusela až do Prahy. To jsou taky nápady, co??? Jakoby onkolog mohl předepsat gynekologické prášky :-) vypadá to, že mi ta chemka dočista vymlela mozek :-) hihi

Paní doktorka řekla, že žádný hormony, ale že rovnou nemocnice :-)

Jenže před tím jsem byla ještě objednaná na sundání sádry, takže jsem se dostala na příjem až dvě hodiny po avízovaném příjezdu. Pan doktor, už na mě čekal a hnedle se mi představil silným stiskem ruky :-) Fakt bomba :-) Bolestí jsem se málem počůrala :-) pak jsem radši už dopředu všude hlásila - dneska mi sundali sádru, opatrně se mnou.

Ve 12:00 jsem se dostala na pokoj, postupně si došla na předoperační vyšetření a v 16:00 už jsem byla v limbu :-) na sále spolu s bzučící masařkou :-) Pamatuji si, že poslední moje hláška byla, že doufám, že moucha neskončí ve mně, když mám tak elegantně roztáhnutý nohy na tý gynekologický koze :-)

Thriler skončil dnešním propuštěním v 9:00 hodin ráno. Byla mi provedena kyretáž hrdla a děložní dutiny, seškrábnuté vzorky byly poslány na histologii. Tak věru to nedopadne tak, že by byly pozitivní..........stačí mi metastáze na vaječníku....hajzl Krukenberg.....

Určitě už se těšíte na další zážitky, co??? No uvidíme, jak rychle se zase něco vyklube :-)

A doktorovi děkuji za péči :-) byl naprosto famózní a uchvátil mě :-) a vůbec, na tom gynekologickém oddělení jsou všichni moc fajn, i sestřičky :-) i těm z celého srdce děkuji.

PS - do Fotogalerie - fotky z nemoci jsem vložila propuštěcí zprávu z dnešního dne. K nahlédnutí i zde.

—————

Zpět