Pokus o pohovor :-)

10.12.2009 21:36

Mám to za sebou :-) pohovor v angličtině, s holou hlavou a baxterkou na krku :-) Kupodivu to vypadalo, že manažera nezajímalo, proč jsem si nechala čepici na hlavě, ale co mam pod ní :-) (jako že v hlavě). Jestli mě vyberou dál, čeká mě ještě další kolo.

Z pohovoru si odnáším skvělý pocit :-) a ať už mi tenhle kontrakt vyjde, nebo ne, dalo mi to tolik síli jít dál a cítit se skvěle :-) Dokonce jsem nezapomněla ani mluvit v angličtině a to si nepamatuji, kdy jsem naposledy takhle perlila :-)

Taky myslím, že Vám vyfotím zítra modřinu na tom koleni, jak jsem sebou práskla v metru - to je fialák :-)

Po dnešku mám pocit, že stojí za to žít a okolo Vás je tolik hodnejch a upřímnejch lidí, které můj příběh zajímá a pomáhají mi (jako např. firma, která mi spravuje tyhle stránky a která mi ZDARMA navýšila limit na přenos dat - neboť Vás sem chodí tolik, že jsme začali překračovat kvóty :-) Děkuji tímto Ondřejovi :-) a samozřejmě i Vám za návštěvnost.

—————

Zpět