Poslední kontrola v tomhle roce

21.12.2009 11:11

Proběhla na výbornou :-) Enormní nárust krvinek jak vyšitej a zaslouženej odpočinek až do 12.1.2010, kdy jdu na CT.

Co víc si přát, že??? Teď mě čeká opravdu měsíc prázdnin, žádná krev, žádná chemka, jen klid a pohoda a venčení hafína.

ALE :-) dobré zprávy pokračují, objevila jsem další žijící s nádorem žaludku :-) napsala jí a zde je její krátké představení a diagnóza.

Paní Pavlo,

děkuji za email, klidně mi tykej, mě je ještě jednou tolik jako tobě 64 let, na vykání si nepotrpím. Na operaci jsem byla 7.7. 2009. Ptáš se jak jsem k této nemoci přišla, bohužel to nevím, celý život jsem pracovala jako úřednice v kanceláři.

Dnes jsem dokončila poslední chemo. Žaludek mi celý nevzali, ale dá se říci, že podstatnou část ano. Mám tam prý pahýl. Chemek jsem absolvovala 22, z toho 7 v CB , kdy jsem hned po chemo byla ozařována. Ozařováních jsem měla 25, snášela jsem je poměrně dobře i se tak cítím. Je pravda, že nejím úplně všechno, maso většinou jen dušené, nebo vařené, pečené a smažené jsem si zatím ještě nedala. Varuji se jídla těžkého, kořeněného a nadýmacího. 15. ledna jdu na kontrolu KO a někdy v květnu bych měla jít na gastroskopii.

Nic si nepřipouštím, chovám se tak, jako kdybych nic neprodělala. Hodně záleží na psychice, jak říkám absolutně si nic nepřipouštět.

Budu ráda, když mi napíšeš jak jsi na tom ty.  Promiň, zapoměla jsem se představit, jmenuji se Věra Svobodová a jsem z Písku. Těším se na odpověď Věra

—————

Zpět