Skoro 78 kg

15.11.2009 08:25

Vážení mojí milí, je to neuvěřitelné, ale váha u doktorky měla pravdu - přibrala jsem další skoro 4 kila :-) Není nad to pořídit si psa a chodit s ním denně na 2-3 hoďky do lesa, svaly se Vám rychle vrátí.

Jsem tak ráda, že nezvracím, nic mi není, při 7.dávce mi nebylo ani tak moc zle od žaludku a ještě takové skvělé zprávy - já příbírám :-) hlavně když víte, že při chemce všichni zvracejí, trpí nechutenstvím a hubnou.

Co víc si přát??? Zítra jdu na odpojení, ale vidím to až na odpoledne, protože baxterku mi tentokráte napojili hodně pozdě :-(

Jinak dneska jsme byli na cvičáku, manžel byl v práci, tak jsem psa cvičila já.......to byl teda zážitek. Ten táááák neposlouchal - dostal volno a na přivolání ke mně běžel za mamkou, kterou tam ucítil a pak oběhl všechny lidi, co tam stáli, všechny je s radostí oblíznul a pak se milostivě vrátil zpět. Děs běs........je zajímavý, že tohle venku normálně nedělá, když spolu jdeme.

—————

Zpět