Sobotní den

06.06.2010 11:22

Vesměs jsem ho celej proležela u našich na návštěvě. Ale povím Vám, než jsem došla od auta do bytu, nemohla jsem vůbec dýchat. Už takhle jsem vyčerpaná, co se týče fyzična.

Přivezli jsme si domů hafína, naštěstí má manžel teď 2 týdny dovolenou kvůli zkouškám ve škole, tak s ním bude moci chodit ven.

My bychom měli jet s rodičema na plánovanou dovolenou, ale nikdo neví, jak se mi vyvrbí můj zdravotní stav, takže to necháváme otevřené a hold se taky může stát, že místo do hor do penziónku - budeme odpočívat doma.

Přes den jsem pila slazený černý čaj, vodu a pivo Plzeň. Vypadá to, že ten litr tekutiny do sebe už dostanu.

5.6.2010      
8:15     zvracení žaludečních šťáv
8:35   lučina je mi divně
10:35     zvracení žaludečních šťáv
11:15   půlka Hamé  
14:30   hovězí vývar  
    bramborová kaše  
15:30   polárkáč  
16:30   bramborová kaše  
18:30   krupicová kaše  
20:00   kostky ledy  
22:00     zvracení hnědé vody a šťávy

 

—————

Zpět