Tradáááááá a je to tadyyyyyy

24.09.2009 19:32

Vážení moji milí :-) dovolte mi, abych Vám oznámila, že výsledky z PETu jsou neuvěřitelné!

NESVÍTÍM !!!! Víte, co to znamená??? Že se v těle neukázaly žádné aktivní metastáze a ani samotný nádor v žaludku k sobě radioaktivní glukózu nepřitáhl. Svítila mi jenom kostní dřeň a to je dobře, protože se mi tvoří červené krvinky.

Paní doktorka říkala, že si musela zprávu několikrát přečíst, že se jí to zdá neuvěřitelný. ALE je to tak :-) žádný metastáze, žádnej hajzl - naprosto čisté výsledky. A ktomu (jak jinak) výborné krevní testy - červené i bílé krvinky v normě :-)

Co bude dál???

Každopádně příští týden mám další chemku (že by poslední????), ve středu 30.9. nastupuji v 7:45 hod a pak mám toho 6.října ještě jednou CT vyšetření.

No a pak už asi budu jezdit po konferencích jako živý důkaz toho, že chemka v mém složení po NEUVĚŘITELNÝCH ČTYŘECH MĚSÍCÍCH zabrala a vyléčila mě.

Na naší onkologii proběhlo pár změn k lepšímu (bylo vymalováno, položeno nové lino a přidány fotografie Petra Bambouska) a tak jsem si řekla, že by Vás mohlo zajímat, jak to na takovém oddělení vypadá :-) podívat se můžete zde.

—————

Zpět