Úžasnej den

09.02.2010 20:35

Já Vám dneska měla táááák krássssný den :-) OnkoMaják pořádal tiskovku a já tam samozřejmě nechyběla. A tolik zajímavých lidí jsem potkala :-)

A víte co??? Nikdo mi nevěřil, že jsem nemocná, a hlavně - nikdo to ani nepoznal :-) chodila jsem si tam s krátkým ježkem :-) a nikoho nenapadlo, že je to proto, že mi čerstvě narostl :-) Taky jsem si ho nabarvila na rubínovou barvu :-)

Víte, potkat tolik doktorů najednou, a do toho tolik novinářů......jsou to úplně jiní lidi, než se kterými jsem se potkávala do teď.....a pro mě to bylo neuvěřitelný vstřebávát tu energii, mít možnost mluvit s lidmi mimo můj obor, vidět, jak Vám všichni fanděj......

Dokonce jsem se potkala i s člověkem, kterému koluje v žilách pravá modrá krev :-) a ten byl taky naprosto normální !!! Komunikativní, otevřenej, vzdělanej, pracovitej....

Já mám takovou radost, tak mě ten dnešek nabil, tolik energie a chuti do dalšího boje! Pavla Šlosserová je super ženská, Střevo Tour 2010 je super projekt. A všichni její známí o mě věděli, mojí stránku si pamatovali z hlavy :-) a přiznali se, že na ní chodí pravidelně :-)

Záznam z dnešní Snídaně s Novou, kde byli hosty Mgr. Pavla Šlosserová a MUDr. Jiří Pešina naleznete zde.

Další informace jste mohli dnes slyšet na vlnách Českého rozhlasu Praha - více zde.

Chcete se projít maketou střeva??? Zde je pro Vás seznam OC, kde se maketa bude nacházet. (Já sama jsem se v ní dneska prošla a ty visící polypy jsou vážně roztomilý :-) Již tenhle čtvrtek mají Pražáci možnost se s maketkou seznámit v OC Nový Smíchov - tak hurá do toho :-)

 

—————

Zpět