Velikonoční víkend

05.04.2010 15:23

Máme za sebou Velikonoce a určitě jste si je všichni užili :-) Věřím, že i to chvilkově krásné slunečné počasí:-)

Já jsem se po návratu z Holandska (na kterém bylo nejkrásnější to, že jsme párkrát i přes navigaci zabloudili a radovali se z okolí vesnic :-) přesunula do Protivína za rodičema a babičkou, která u našich byla na návštěvě. Casera jsem vzala s sebou. Byli jsme se podívat v UNESCO vesnici Holašovice a na českém Stonehenge poblíž, dále jsme navštívili Písek, Vodňany, dali si pár masáží v penzionu u Svaté Anny v Protivíně a shlédli i mohylu Jana Žižky u Sudoměře. Fotečky jsou všechny vloženy ve Fototogalerii - jak žiju a nebo po kliknutí sem.

Byly to nádherné dny - a asi nejvíc si to užíval hafíno. Velice rychle zjistil, že panička na plno věcí nereaguje, a tak si dovoloval čím dál tím víc. Prostě jsem na něj neřvala, neboť by to dopadlo tak, že bychom ohluchli. Kdo mysíte, že se stal nejslabším článkem smečky???? A kdo byl nejoblíbenější objekt Caesárka??? No hádáte správně, panička to nebyla :-)

Jinak se cítím pořád těhotně (díky nafouknutýmu břichu:-), ale vypadá to, že mě začalo něco (slinivka, slezina, žaludek?) bolet na levé straně pod žebrem. Taková tupá pichlavá bolest :-( Nejvíc to bolí po 1-3 hodinách po prášcích, pak se to sklidní, a ráno se probudím a nic. Naštěstí dneska beru poslední dávku a mám týden oraz. Uvidím, jestli mi splaskne břicho, a jestli mě to přestane bolet.

—————

Zpět