Veterina

19.09.2009 08:54

Museli jsme s Caesárkem na veterinu, protože se mu udělali pupínky na břiše a pořád si kouše tlapky...chvilku jsem se bála, aby neměl alergii na mě, jak vylučuji z těla tu chemku, ale ukázalo se, že náš pes je alergik na trávu :-) dostali jsme gel CEVADERM a mažeme a mažeme. Prý uvidíme přístí sezónu, jak na tom bude. Na váze měl 13,5kg. Ještě 5kg navíc a měl by mít svojí ideální váhu.

Jo a představte si, že dostal injekci, přišli jsme domů, on usnul a ve spánku se počůral. On byl z toho tak překvapený, že jsme to radši přešli :-) a ani jsme mu nevyčinili.

Já se cítím výborně, ba přímo skvěle :-) průjem nemám, nic mě nebolí, usmívám se na celý svět a užívám si života. Občas se ke mně dostanou nějaký historky o tom, jak se zvládá chemoterapie, jak všichni zvrací a mají problěmy, děkuji Vesmíru za to, že já mám naprosto skvělý průběh jak při chemce, tak po ní :-) Jsem výjimka :-) a jsem tááák šťastná. Myslím, že kdybych to snášela špatně, že i pro moje okolí to bude těžší.

Všichni mi tady držíte palce, píšete mi vzkazíky atd. Věřte, že mi to moc pomáhá. Pište mi na stránky dál :-) Už je Vás skoro 1000, kdo jste si můj osud přečetli. S obrovskou pokorou veliké DÍKY!!!

—————

Zpět