Víkend

02.11.2009 08:35

Mám za sebou víkend a svoje první opravdové popíjení alkoholu :-) Jeli jsme i s hafíkem na návštěvku za Petrou a Justinem do Českého Krumlova a náležitě si to užili :-) Zavzpomínali jsme na staré časy, viděli pár známejch :-) a vypili nemálo alkoholu. Já jsem třeba za večer vypila sedmičku vína :-)

Ráno mi nic nebylo, hlava nebolela, prostě nic. A ten pocit, že žiju, že jsem si návštěvě mohla klidně sundat čepici a sedět tam s holou hlavou (a nikdo po mě nečuměl), mi dal opravdu hodně :-)

Hafíci se ze sebe mohli radostí zbláznit, jak si rozumněli :-) nevadilo jim kočkovat se 4 hodiny v kuse :-) pak se samozřejmě z toho oba dva v zápalu hraní počůrali v bytě, aniž by dali najevo, že chtějí jít ven vykonat potřebu :-)

Tenhle týden mě čekají ve čtvrtek krevní testy, jsem sama zvědavá, jak to dopadne.....Neupogen jsem si totiž ze zvyku začala píchat od středy (přestože jsem měla napsáno od úterka), bohužel jsem si na to nezpomněla :-(

 

—————

Zpět