Vím pokračování mého léčení

20.02.2010 14:59

Dneska jsem se vrátila z procházky s hafínem, zasedla k počítači a úplně první, co jsem udělala bylo, že jsem poslala zamítavou odpověď do Tesca. Spolupráce na HPP nepřichází v úvahu a za tím si stojím. A protože Tesco zase nemá zájem o spolupráci na ŽL, patová situace se vyřešila :-)

Během psaní odpovědi mi přišel email od mojí onkoložky, takové resumé ze včerejška. Paní doktorka byla totiž na semináři onkologické kliniky VFN P2 a tam požádala o konzultaci mého případu.

A výsledek?

Kolektiv kliniky se usnesl, že žádná biologická léčba pro mě není vhodná. Navrhli pro mě nové složení chemoterapie pro 2. linii - a s tou bychom tedy začali od března. Na naši plánovanou studii (se zaměřením na karcinom žaludku), do které jsem se mohla zařadit, spíše nemá smysl čekat, neboť přípravy se vlečou.

Já si příští týden ve čtvrtek 25.2.2010 odskočím do Českého rozhlasu Praha na dotáčku k dokumentu Troufalky, který se mnou natáčí Lenka Jaklová :-) a v pátek si půjdeme s manželem zaplesat na maturitní ples mého úžasného tchána :-) (taťko, zdravím, hihihi, a těším se na taneček :-). 

Paní doktorka chtěla začít s chemkou už přístí týden, ale já ji požádala o odklad. Opravdu nechci na plese tančit s baxterkou :-(

Ach jo, já jsem z toho nějaká smutná.....zase chemka....zase všechno nanovo.....zase mi vypadají vlasy....možná mi bude i blbě :-(

Na druhou stranu - teď jsem si 2,5 měsíce odpočinula, nabrala síly, a jdeme znovu do boje, ať tu potvoru porazíme!!! Já se nevzdám!!!

 

—————

Zpět