Výše nemocenské

18.01.2010 11:53

Jako reakci na vzkaz od Jarka píšu následující:

Výše nemocenské se vypočítává podle příjmu každého jedince, který měl před nemocí. To tedy jen všeobecně :-)

Já měla slušný plat, ke kterému jsem se jako majitelka a ředitelka mojí firmy po 12 letech aktivní dřiny v recruitmentu dostala. Mám hypotéku a jednu půjčku z minula, platím nájem, elektřinu, TV a rozhlasové poplatky, životní pojištění (které je mi k ničemu, protože malým písmenkem na konci smluv je napsáno, že se nevztahuje na rakovinu), zjednodušeně poplatky, které máme my všichni.

Přesto pro Tebe Jarku a další "zvědavce" uvádím, že výše mojí nemocenské je necelých 22 000,- Kč a moje poplatky jsou ve výši 17 000,- Kč.

A rozhodně těch zbylých 5 000,- Kč nevěnuji na úplatky :-) ale na jídlo.

—————

Zpět