Výsledky na HER1 a HER2

12.02.2010 11:38

Dneska se ke mně dostaly dvoje výsledky. Jednak ty očekáváné a pak nově histologie z termoablace (kyretáže).

Oboje výsledky jsou negativní. Bohužel v případě HER1 a HER2 to není dobrá zpráva, protože tím pádem nepřichází v úvahu bioléčba Herceptinem.....ach jóóóó....

V případě druhém to je výborná zpráva, protože to znamená, že nemám v děloze ani na čípku žádné rakovinové buňky. Hurááááá...

Mluvila jsem se svojí doktorkou a zvažuje se, jestli není ještě nějaká jiná možnost biologické léčby. Čekáme na zprávy z Onkologické kliniky VFN a 1. LF UK, kam byly moje materiály zaslány ke konzultaci. Příští týden se dozvíme možnosti. Od toho se taky bude odvíjet, co a jak dál. Jestli další chemoterapie, nebo "něco" jiného???

Tak budeme čekat :-)

Já si mezitím odskočím na pohovor do našeho příbramského Tesca :-), poptávají vedoucího pracovníka, tak třeba se jim budou zamlouvat moje zkušenosti získané vedením menšího týmu lidí a budou otevřeni možnosti spolupráce na fakturu. Na pohovor jdu 17.2.2010 ve 14:00 hodin. Tak mi držte palečky :-)

Jo a ještě, do Fotogalerie - fotky z nemoci jsem vložila novou fotečku svýho červenýho ježoura :-)

 

—————

Zpět