Zamyšlení......

22.06.2010 10:26

To co jsem se dnes dočetl na na blogu (v rubrice napište mi) mě tak šokovalo, že jsem musel udělat zásah do web stránek. Rubrika "napište mi" byla zrušena. Opět se ukázalo (ikdyž jen u malého procenta návštěvníků) jak je zlost v některých lidech hluboce zakořeněná. Bohužel i malé procento návštěvníků dokázalo znechutit všem ostatním zúčastněným podporu a rady ze srdce, které ve svých vzkazech Páje zanechávali.

Komentovat nevhodné vzkazy vložené na blog nebudu. To by bylo pod mojí úroveň! Ať si každý sáhne do vlastního svědomí, jestli se tímto způsobem vyjadřovat bylo věcné a taktní.

Víte proč byly tyto stránky vytvořené? Pája touto cestou chtěla ukázat, že i s těžkou nemocí se dá bojovat, chtěla ukázat lidem cestu jak si užívat každý den svého života, možnost zamyslet se nad životními prioritami, které každý z nás má, dala tím možnost (skoro online) kamarádům, přátelům, rodině sledovat a podporovat ji v jejím každodenním životě. Vím, že toto bylo splněno.

Děkuji jen tomu "většímu" procentu návštěvníků.

Stránky samozřejmě budou nadále fungovat a plnit funkci, ke které byly určeny.

Více netřeba psát.

 

 

—————

Zpět