Zase jsem zvracela

14.05.2010 09:55

Probudila jsem se v půl jedné ráno a do půl šesté jsem prožívala muka. Jediné, co ze mě lezlo byla zelená, naprosto hnusná, hořká tekutina. Tentokrát si však nejsem vědoma žádné dietní chyby. Dokonce jsem se i radovala, že jsem se najedla třikrát za den, včetně oběda. Měla jsem takovou radost, že se to jídlo do mě vešlo a nic mi nebylo. No a vidíte, šla jsem v deset večer spát a za 4 hodiny jsem byla vzhůru a prosila můj žaludek, aby mě tak nezlobil.

Ještě že dneska prší a já nemusím nic dělat. Ani s hafínem ven nepůjdu, když takhle leje. Pokusím se dohnat spánek a maximálně odpočívat.

Povím Vám, tyhle večerní extempóre mi dávají ale zabrat. Jsem úplně grogy :-(

PS - Do novinek na úvodní stránce webu jsem vložila naskenovaný příběh ze Šípu.

—————

Zpět