Zlomená ruka podruhé

07.03.2010 17:01

Ano, čtete správně :-) Mám opět zlomenou ruku :-) ale tentokráte to nění tak hrozný :-) je to na levý a jen malinko naštípnutá kost na zápěstí (dolní konec radia). Takže žádnej drátek, nic nebude, jen opět 6 týdnú ruka v sádrové dlaze :-)

A jak se mi to stalo? Přišli na návštěvku naši, a já šla s tátou a s Caesarem na procházku - a na místě, kde chodím denně a nikdy jsem sebou nešvihla, jsem spadla. Říkám tátovi, že to bolí, ale s rukou jsem mohla hýbat, tak jsme si řekli, že to nic nebude...ale do minuty už jsem měla na zápěstí bouli jak vlašskej ořech a s rukou ani nepohla. Chudák taťka :-)

A vidíte? Opět to souvisí s Caesarem :-) toho psa nám byl vysloveně pekelník dlužen :-) Člověk by se pro jeho dobro rozkrájel, hlavně aby byl denně na 2hod procházce a jak dopadne :-)

Rtg snímek a lékařská zpráva ve Fotogalerii - fotky z nemoci.

—————

Zpět