Zlomená ruka

24.12.2009 09:04

Ano, čtete správně:-) já si před vánocemi zlomila malíkovou hranu. A jak k tomu došlo? To vám takhle sedím u televize a na pohovce vedle mě spí náš hafíno. Probudil se a posadil se blíž ke mně. Akorát končil film a já jsem s ním chtěla jít čůrat, když náhle vídím, že se psovi klepou uši. Tak jsem na něj koukla a ptám se co se děje? A pes nic, seděl dál a pořád se mu třásly ty uši. A pak to přišlo - ON ZAČAL V TOM SEDĚ CHCÁT NA SEDAČKU!!!

No a jak se ve mně probudil záchranářskej pud ala "co nejmíň počůraná sofa", shodila jsem psa na zem a praštila se přitom rukou do konferenčního stolku. Ta bolest. Nicméně jsem si myslela, že to nic není, šla vykoupat psa a ještě jsem vytřela. Jenže ono to bylo horší a horší, tak jsem před půlnocí volala mamce, že potřebuji odvézt na pohotovost. Ve 24:00 hod mi akorát dosádrovali pravou ruku:-)) no nejsem já expert???

Ptala jsem se doktorky, jestli jsou kosti na ruce tak měkké, že stačí jedna nečekaná rána do stolu a bylo mi řečeno, že díky chemoterapii mám vše druhotně horší, takže i slabší kosti. Pokusíme se to vyhojit sádrou, jinak se prý běžně dává do hrany drát,  který se potom vyndá. Jenže já jsem onko pacient, takže se všichni bráněj toho do mě řezat....

Tak mi držte palečky, ať to dobře sroste a já se do té doby přeorientuji na levačku:-) Vždyť jen tenhle článek jsem psala prsty na levé ruce přes deset  minut.

Krásné vánoceeeeeeee:-)))))))

—————

Zpět